bo JEEP to więcej niż pasja...  
SKLEPSERWISGALERIA
ZNAJDŹ PRODUKT

75W-140
AMSOIL OLEJ PRZEKŁADNIOWY 75W140

SVOPK

Producent: AMSOIL
93,09 zł
szt.
DO KOSZYKA
Jeśli chcesz w przyszłości kupić ten produkt, dodaj go do schowka.

Olej przekładniowy AMSOIL SEVERE GEAR® Synthetic Extreme Pressure (EP) to najwyższej jakości olej przekładniowy opracowany specjalnie pod kątem maksymalnej wydajności w trudnych warunkach. Ta najnowocześniejsza formuła AMSOIL zawiera ekskluzywną mieszankę syntetycznych olejów bazowych o wysokiej lepkości i odporności na ścinanie oraz dodatkową obróbkę dodatków o wysokiej wydajności. AMSOIL SEVERE GEAR Syntetyczny smar przekładniowy EP zachowuje swoją lepkość, zapewniając długotrwałą ochronę przed kontaktem metalu z metalem. Zastrzeżone dodatki AMSOIL tworzą powłokę barierową dla siarczków żelaza na powierzchniach przekładni, zapewniając najlepszą linię obrony przed zużyciem, wżerami i zaciekami. AMSOIL SEVERE GEAR pomaga zapobiegać „niekontrolowanemu spadkowi temperatury” - zjawisku powodowanemu przez niezdolność smaru do kontrolowania tarcia i wzrostu temperatury w warunkach wysokiego obciążenia. Kontrolując niekontrolowany wzrost temperatury, syntetyczny smar przekładniowy AMSOIL SEVERE GEAR hamuje szybką degradację smaru i uszkodzenie elementów. Sprzęt działa lepiej i działa dłużej dzięki AMSOIL SEVERE GEAR Synthetic EP Gear Lube.

Wydajność

AMSOIL SEVERE GEAR zapewnia wydajność wykraczającą poza konwencjonalne oleje przekładniowe. Ten niestandardowy produkt AMSOIL oferuje doskonałą ochronę przekładni i łożysk, lepsze tarcie i redukcję ciepła, zwiększoną wydajność i dłuższą żywotność.


Ekstremalne temperatury AMSOIL SEVERE GEAR EP Gear Lube wyróżnia się ekstremalnymi temperaturami. Z założenia jest odporny na rozkład spowodowany wysoką temperaturą, zapobiegając tworzeniu się kwasów i węgla / lakieru. Jego pozbawiona wosku konstrukcja poprawia także właściwości płynięcia na zimno, poprawiając zużycie paliwa i zmianę biegów w niskich temperaturach.

Najlepsza ochrona przed
zimnem Niektóre smary przekładniowe nie spełniają podstawowych wymagań w niskich temperaturach. Olej przekładniowy Mobil 1 75W-140, na przykład, nie spełnia wymagań norm branżowych, z drugiej strony AMSOIL SEVERE GEAR® zapewnia o 20% więcej ochrony przed niskimi temperaturami, niż wymaga tego standard. Zapewnia lepszą ochronę przed niskimi temperaturami niż Mobil 1 i Valvoline SynPower.

Zastosowania
AMSOIL SEVERE GEAR Syntetyczny smar przekładniowy EP doskonale nadaje się do trudnych zastosowań, takich jak holowanie, holowanie, jazda po stromym zboczu, użytkowanie komercyjne, orka, wyścigi, użytkowanie w terenie, szybkie przyspieszanie, częste zatrzymywanie i ruszanie oraz wysoka temperatura otoczenia temperatury. Wyższe moce, możliwości holowania i ciągnięcia nowoczesnych pojazdów sprawiają, że pick-upy z turbodoładowaniem, SUV-y, samochody dostawcze i dostawcze / użytkowe są szczególnie podatne na ciężką eksploatację. Inne pojazdy ciężkie to lekkie, średnie i ciężkie ciężarówki, autobusy, ciężki sprzęt, 4x4, lawety, samochody wyścigowe, ciągniki i przyczepy kempingowe.

Brookfield

Funkcje wydajności

  • Zaawansowana ochrona przed zużyciem, nawet przy 15% zanieczyszczeniu wody 1
  • Kontroluje niekontrolowane ciepło
  • Chroni przed rdzą i korozją
  • Pomaga obniżyć temperaturę roboczą
  • Maksymalna wydajność
  • Elastyczny pakiet łatwy do czystego i szybkiego montażu

Aby zapoznać się z okresem użytkowania produktu w modelu różnicowym, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub producentem oryginalnego sprzętu (OEM), aby ustalić aplikację, NORMAL lub SEVERE.

1 W oparciu o testy AMSOIL syntetycznego oleju przekładniowego SEVERE GEAR® 75W-90 i syntetycznego smaru o długiej żywotności 75W-90 w ASTM 3233 i ASTM D892.

2 Na podstawie wyników próbek Mobil 1 75W-140 i Valvoline SynPower 75W-140 zakupionych w 2018 r. I przetestowanych w ASTM D2983 przez niezależny ośrodek testowy w maju 2018 r. Próbki przesłano ślepo, aby wyeliminować błąd systematyczny.

* Wszystkie nazwy i zdjęcia będące znakami towarowymi są własnością ich właścicieli i mogą być znakami zastrzeżonymi w niektórych krajach. Ich użycie nie powoduje żadnych roszczeń o przynależność lub poparcie, wyraźnych lub dorozumianych. Wszystkie reklamowane tutaj produkty są opracowywane przez AMSOIL do użytku w pokazanych aplikacjach.

.
Normalna usługa
Ciężka obsługa
Samochody, SUV-y, lekkie ciężarówki Opróżnij przy 100 000 mil usługi lub zgodnie z instrukcją obsługi, w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy Opróżnij przy 50 000 mil pracy lub zgodnie z instrukcją obsługi, w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy
Ciężki ciągnik liniowy klasy 8 Postępuj zgodnie z okresem wymiany oleju OEM (mile lub godziny) dla oleju syntetycznego do 250 000 mil lub trzy lata, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Zawód / dostawa Postępuj zgodnie z okresem wymiany oleju OEM (mile lub godziny) dla oleju syntetycznego do 120 000 mil lub trzy lata, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Ciężki samochód terenowy Postępuj zgodnie z okresem wymiany oleju OEM (mile lub godziny) dla oleju syntetycznego do 100 000 mil lub dwa lata, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Aby zapoznać się z okresem użytkowania produktu w modelu różnicowym, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub producentem oryginalnego sprzętu (OEM), aby ustalić aplikację, NORMAL lub SEVERE.

Aby zapoznać się z okresem użytkowania produktu w zastosowaniach innych niż różnicowe, należy zapoznać się z instrukcją obsługi lub producentem OEM w celu uzyskania normalnych lub ciężkich okresów serwisowych oleju syntetycznego. Jeżeli przerwy serwisowe są niedostępne, należy spuszczać olej dwukrotnie w stosunku do konwencjonalnego oleju. Oleje przekładniowe należy wymieniać częściej podczas jazdy pojazdami lub urządzeniami w warunkach zapylenia lub brudu, chyba że układ przekładni jest odpowiednio uszczelniony i wyposażony w odpowietrzniki membranowe.

Uwaga: AMSOIL nie obsługuje dłuższych okresów między wymianami w przypadku zanieczyszczenia wody. Często sprawdzaj i serwisuj olej przekładniowy, gdy możliwe jest zanieczyszczenie wody.

Zalecany do stosowania w mechanizmach różnicowych, manualnych skrzyniach biegów i innych aplikacjach wymagających dowolnej z następujących specyfikacji: API GL-5, MT-1, MIL-PRF-2105E, Dana SHAES 234 (poprzednio Eaton PS-037), Mack GO-J, lub inne specyfikacje oparte na GL-5 od producentów pojazdów, w tym Ford *, GM * i Chrysler *. Może być również stosowany w osiach, w których zalecany jest smar API GL-4.

AMSOIL SEVERE GEAR (75W-90) zapewnia doskonałą wydajność i zastępuje oleje przekładniowe 75W-90 i 80W-90 konkurencji. Zapewnia najlepszą wydajność paliwową i wydajność w niskich temperaturach olejów SEVERE GEAR.

AMSOIL SEVERE GEAR jest kompatybilny z konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami przekładniowymi. Mieszanie oleju przekładniowego AMSOIL z innymi olejami skraca jednak żywotność oleju i zmniejsza korzyści eksploatacyjne. AMSOIL nie obsługuje dłuższych okresów między wymianami oleju w przypadku zmieszania olejów.

Dodatki do olejów posprzedażnych, inne niż określone przez AMSOIL, nie są zalecane do stosowania z olejem przekładniowym AMSOIL.

AMSOIL SEVERE GEAR jest kompatybilny z większością mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu. Do aplikacji wymagających dodatkowego modyfikatora tarcia o ograniczonym poślizgu dodaj AMSOIL Slip Lock®.

GWARANCJA NA PRODUKT
AMSOIL Produkty AMSOIL są objęte Gwarancją Ograniczonej Odpowiedzialności. Aby uzyskać pełne informacje, odwiedź stronę www.amsoil.com/warranty.aspx.

ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
Nie oczekuje się, że ten produkt będzie powodował problemy zdrowotne, gdy będzie stosowany zgodnie z przeznaczeniem i zgodnie z zaleceniami karty charakterystyki (SDS) . Trzymać poza zasięgiem dzieci. Nie zanieczyszczaj. Zwróć zużyty olej do punktów zbiórki.

Jeszcze nie oceniano tej pozycji.
Twoja ocena:
Oceń pozycję:
Podobne produkty:
DEKIEL OSŁONA MOSTU PRZÓD DANA 35 JEEP
[RT20025]
D35COVER

KOLOR CZERWONY, LAKIEROWANY PROSZKOWO

STAL KUTA 3/8" WZMACNIANA

KOREK WLEWU ZAKRĘCANY WYŻEJ NIŻ FABRYCZNY W CELU

ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI/ILOŚCI OLEJU

JEEP WRANGLER YJ 87/95

JEEP WRANGLER TJ 96/06

JEEP WRANGLER JK 07/17

JEEP CHEROKEE XJ 87/01

JEEP LIBERTY KJ 2002

JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 93/98

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 99/04



487,66 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL OSŁONA MOSTU PRZÓD DANA 30 JEEP
[RT20024]
D30COVER

KOLOR CZERWONY, LAKIEROWANY PROSZKOWO

STAL KUTA 3/8" WZMACNIANA

KOREK WLEWU ZAKRĘCANY WYŻEJ NIŻ FABRYCZNY W CELU

ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI/ILOŚCI OLEJU

JEEP WRANGLER YJ 87/95

JEEP WRANGLER TJ 96/06

JEEP WRANGLER JK 07/17

JEEP CHEROKEE XJ 87/01

JEEP LIBERTY KJ 02/07

JEEP LIBERTY KK 08/12

JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 93/98



649,81 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL, ŚRUBY, SILIKON, KOREK MOSTU DANA 35    JEEP WRANGLER JK  07 / 12
[68003532]
JK 07/11 MOST DANA 35, 44
ZJ 94/98 MOST DANA 44
WJ WK 94/10 MOST DANA 44
XK 06/10 MOST DANA 44
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
SWORZNIE ZWROTNICY MOSTU PRZÓD JEEP WRANGLER JK 07/17 DANA 30 DANA 44 D30 D44
[68004085]
JEEP WRANGLER JK 07/17 DANA 30 DANA 44 D30 D44
431,34 zł
DO KOSZYKA
GUMA TULEJA WAHACZA GÓRNEGO MOSTU PRZÓD JEEP WRANGLER JK 07/11  DANA 30 DANA 44 D30 D44
103,62 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL MOSTU JEEP WRANGLER TJ 03 / 06  JK 07 / 10
[5083661]
5083661AA

JEEP WRANGLER TJ 2003 2004 2005 2006 Z PAKIETEM RUBICON

JEEP WRANGLER JK JKU 207 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
103,32 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL GŁÓWKI MOSTU JEEP
[4713451]
WRANGLER YJ

WRANGLER TJ

CHEROKEE XJ

GRAND CHEROKEE ZJ

GRAND CHEROKEE WJ
240,49 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL GŁÓWKI MOSTU JEEP
[5014821]
WRANGLER TJ 03/06

Z BLOKADA MECHANIZMU TRU-LOK
250,00 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL GŁÓWKI MOSTU JEEP CHEROKEE LIBERTY KJ 02/07
478,00 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
DEKIEL GŁÓWKI MOSTU JEEP GRAND CHEROKEE WJ 99/04
[5012451]
year: 99/01 ratio: ALL years: 00/01 ratio: ALL
202,91 zł
dostępny na zamówienie
zapytaj o ten produkt
więcej...
NEWSLETTER
zapisz się
facebook
opracowanie Prekursor