2,0L T 3,6LAMSOIL SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY 5W-30 3,8L SIGNATURE SERIES SYNTHETIC MOTOR OIL
ASL1G
JEEP WRANGLER JL JLU 2,0L T 3,6L 2018 2019 2020 2021
Produkt posiada normę spełniającą MS-13340
Poniżej informacja od firmy Amsoil
The AMSOIL Signature Series 0W-30 (AZO), Signature Series 5W-30 (ASL), XL Series 5W-30 (XLF), and OE 5W-30 (OEF) all cover this specification.
Chrysler Material Standard MS-13340
ASL, XLF, OEF, AZO
We hope this is helpful.
Darryn Wallace
Chroni przed zużyciem silnika
Syntetyczny olej silnikowy Signature Series tworzy mocną warstwę płynu, która oddziela metalowe powierzchnie, a solidne dodatki przeciwzużyciowe dodatkowo zmniejszają zużycie w obszarach kontaktu metal-metal, zapewniając maksymalną żywotność silnika. Test silnika Sequence IVA, który należy zdać, aby spełnić specyfikację API SN PLUS, symuluje dłuższe okresy zatrzymywania się i ruszania. Przez 100 godzin silnik testowy wykonuje cykle od 50 minut pracy na biegu jałowym do 10 minut w warunkach podwyższonych obrotów, które sprzyjają zużyciu silnika. Następnie mierzy się zużycie wałka rozrządu w 84 miejscach i określa się średnią ocenę. Użyliśmy serii Signature 0W-20, najlżejszej lepkości w linii, aby jeszcze bardziej zwiększyć ostrość testu. W zestawie syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series75% lepsza ochrona silnika przed utratą mocy i zużyciem 1 niż wymaga tego norma branżowa, wydłużając żywotność ważnych elementów, takich jak tłoki i krzywki.
Po rygorystycznych testach przeprowadzonych przez niezależną firmę, występy krzywek wykazują niewielkie lub żadne zużycie. |
TEST SILNIKA SEKWENCJA IVA Niższa liczba = mniejsze zużycie |
1 Na podstawie niezależnych testów AMSOIL Signature Series 0W-20, zgodnie z normą ASTM D6891, zgodnie ze specyfikacją API SN.
Chroni tłoki przed wstępnym zapłonem Producenci oryginalnego wyposażenia (OEM), tacy jak GM *, rozwiązali ten problem, opracowując testy mające na celu określenie zdolności oleju silnikowego do zapobiegania LSPI. Syntetyczny olej silnikowy Signature Series osiągnął 100-procentową ochronę przed LSPI 1 w teście silnika wymaganym przez specyfikację GM dexos1 Gen 2 - w pięciu kolejnych testach odnotowano zero zdarzeń. |
Chroni turbosprężarki Rzuciliśmy Signature Series test GM Turbo Coking Test, który składa się z 2000 cykli ekstremalnych wygrzewania. Olej musi ograniczać zmianę temperatury w turbosprężarce do 13 procent lub mniej, aby zdał test. Seria Signature ograniczyła wzrost temperatury do zaledwie 3,6 procent, chroniąc turbosprężarkę o 72 procent lepiej niż wymagana 2 przez specyfikację GM dexos1 ® Gen 2. |
Przedłuża
odpływy : gwarantowana ochrona Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series zapewnia ochronę rezerwową, umożliwiając dłuższą jazdę między wymianami oleju, jeśli wybierzesz do 25 000 mil (40 200 km), 700 godzin pracy lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej (patrz tylna strona) dla szczegółów). Nasza unikalna syntetyczna formuła i system dodatków o długim drenażu są z natury stabilne, odporne na utlenianie i neutralizujące kwasy przez dłuższy czas. Seria Signature została zaprojektowana, aby zapewnić wyjątkową ochronę silnika, czystość i osiągi w gwarantowanych wydłużonych okresach między wymianami. Zapewnia spokój ducha, dzięki czemu możesz dopasować zmiany oleju do swojego harmonogramu.
1 Na podstawie niezależnych testów oleju silnikowego AMSOIL Signature Series 5w-30 w teście silnika LSPI zgodnie z wymaganiami specyfikacji GM dexos 1 ® Gen 2.
2 W oparciu o niezależne testy AMSOIL Signature Series 5W-30 w teście turbo koksowania GM.
3 w porównaniu z olejem silnikowym AMSOIL OE
4 Na podstawie niezależnych testów AMSOIL Signature Series 5W-30 w teście silnika ASTM D6593 pod kątem zatykania filtra oleju zgodnie ze specyfikacją API SN.
*Wszystkie nazwy i obrazy będące znakami towarowymi są własnością ich odpowiednich właścicieli i mogą być znakami zastrzeżonymi w niektórych krajach. Ich użycie nie powoduje żadnych roszczeń dotyczących przynależności ani poparcia, wyraźnych ani dorozumianych. Wszystkie reklamowane tutaj produkty zostały opracowane przez AMSOIL do użytku w przedstawionych zastosowaniach.
Zachowuje moc
Ekstremalna trwałość oleju silnikowego Signature Series sprawia, że silnik pracuje mocniej i dłużej. Zainstalowaliśmy syntetyczny olej silnikowy Signature Series 5W-30 w Fordzie * F-150 * z nowym 3,5-litrowym silnikiem Ecoboost *, aby przetestować jego zdolność do ochrony silników z turbodoładowaniem z bezpośrednim wtryskiem (TDGI) przed momentem obrotowym i utratą mocy podczas wydłużonych okresów między wymianami. do 25 000 mil (40 200 km). Przeszukiwania mocy przeprowadzono na początku i na końcu testu w celu oceny mocy i utrzymania momentu obrotowego. Jak pokazuje wykres, seria Signature pomogła w utrzymaniu osiągów silnika podczas testu na 100 000 mil (160 934 km).
Ograniczenia zużycia oleju
Seria Signature ma jednolitą strukturę molekularną, która ogranicza parowanie i utrzymuje je tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, chroniąc silnik. Lotność (wypalenie) występuje, gdy olej nagrzewa się, powodując spalanie lub parowanie lżejszych cząsteczek. Prowadzi to do gęstnienia oleju, braku równowagi dodatków, wyższych emisji i zużycia oleju. Test lotności NOACK to branżowy standard oceny parowania oleju silnikowego w wysokiej temperaturze. Mierzy procent wypalenia po umieszczeniu oleju silnikowego pod stałym przepływem powietrza o temperaturze 482 ° F (250 ° C) przez 1 godzinę. Niższa liczba wskazuje na lepszą odporność na parowanie. Seria Signature jest znacznie niższa od limitów API dotyczących lotności, co zmniejsza potrzebę częstego uzupełniania oleju i ogranicza emisje z pojazdów.
Łatwiejszy do zimnego rozruchu
syntetyczny olej silnikowy Signature Series nie zawiera parafin (wosku) i pozostaje płynny w temperaturach -58 ° F (-50 ° C) i niższych. Ekstremalne zimno powoduje, że inne oleje silnikowe gęstnieją, pozbawiając istotne ruchome części smarowania, przyspieszając ich zużycie, a nawet uniemożliwiając uruchomienie pojazdów. Seria Signature zapewnia o 66 procent lepsze osiągi w niskich temperaturach, co zapewnia łatwiejszy rozruch, lepszą oszczędność paliwa, lepszy przepływ oleju (jak pokazano poniżej) i mniejsze zużycie.
Utrzymuje czystość tłoków
Opracowaliśmy serię Signature o doskonałej trwałości termicznej, która jest odporna na rozkład i utrzymuje tłoki w czystości. Test Sequence IIIH wykorzystuje silnik Chrysler * 3.6L Pentastar * do oceny zdolności oleju silnikowego do wytrzymywania ciepła i utrzymywania tłoków w czystości. Test przeprowadza się przy temperaturze oleju 304 ° F (151 ° C), znacznie wyższej niż podczas normalnej eksploatacji, aby przyspieszyć gęstnienie oleju i osady. 90-godzinny test pojedynczej długości nawet nie był wyzwaniem dla serii Signature. Jego lepkość była podobna do świeżego oleju, a tłoki nadal były prawie bez skazy. Aby naprawdę przetestować olej, powiedzieliśmy laboratorium, aby ponownie zmontowało silnik i ponownie uruchomił test, używając tego samego oleju. Nawet po podwojeniu długości standardowego testu branżowego1
1 Na podstawie proponowanej specyfikacji ILSAC GF-5 Plus.
* Wszystkie nazwy i obrazy będące znakami towarowymi są własnością ich odpowiednich właścicieli i mogą być znakami zastrzeżonymi w niektórych krajach. Ich użycie nie powoduje żadnych roszczeń dotyczących przynależności ani poparcia, wyraźnych ani dorozumianych. Wszystkie reklamowane tutaj produkty zostały opracowane przez AMSOIL do wykorzystania w przedstawionych zastosowaniach.
ZASTOSOWANIA
Stosować syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series w zastosowaniach, które wymagają którejkolwiek z poniższych specyfikacji:
5W-30 (ASL) : API SP (Resource Conserving), SN PLUS, SN GM dexos1 Gen 2 (zastępuje LL-A-025, 6094M i 4718M); ACEA A5 / B5, A1 / B1; Honda HTO-06; Ford WSS-M2C946-B1, WSS-M2C946-A, WSS-M2C929-A; Chrysler MS-6395; ILSAC GF-6A, GF-5, GF-4
KOMPATYBILNOŚĆ
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series jest kompatybilny z innymi konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi. Jednak mieszanie innych olejów z olejami silnikowymi AMSOIL skróci żywotność oleju i zmniejszy korzyści z jego działania. AMSOIL nie obsługuje wydłużonych okresów między wymianami w przypadku zmieszania olejów.
Nieoryginalne dodatki do oleju nie są zalecane do stosowania z syntetycznymi olejami silnikowymi AMSOIL.
USŁUGI TECHNICZNE
Aby uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na pytania techniczne, zadzwoń pod numer (715) 399-TECH (8324) w godzinach od 8:00 do 17:00 czasu centralnego lub wyślij e-mail na adres tech@amsoil.com .
ŻYWOTNOŚĆ
Normalna eksploatacja Do 25 000 mil (40 200 km), 700 godzin pracy lub jeden rok, zależnie od tego, co nastąpi wcześniej, w pojazdach osobistych nie eksploatowanych w trudnych warunkach.
Ciężki serwis Do 15 000 mil (24 140 km), 700 godzin pracy lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Ciężkie warunki obsługi obejmują pojazdy komercyjne lub flotowe; nadmierna praca na biegu jałowym; lub częste holowanie, holowanie, oranie lub jazda w zapylonych warunkach.
- Zmodyfikowane silniki (nie będące na stanie), pojazdy wyścigowe i pojazdy wykorzystujące paliwa alternatywne (E85, CNG, propan itp.) Są wyłączone z zaleceń dotyczących wydłużonych okresów między wymianami.
- Zmiana zgodnie z zalecanym przez producenta pojazdu okresem między wymianami poza USA i Kanadą.
- Filtry oleju AMSOIL zostały zaprojektowane z myślą o wydłużonych okresach między wymianami. Nie przekraczaj 12 000 mil (19 312 km) lub jednego roku z filtrami innych marek, chyba że producent pojazdu zaleca dłuższe okresy. Zawsze wymieniaj filtr przy wymianie oleju.
- Regularnie sprawdzaj poziom oleju, aby utrzymać właściwy poziom napełnienia.
Filtry oleju AMSOIL zatrzymują mniejsze cząsteczki, przepuszczają więcej oleju i działają dłużej niż zwykłe filtry. Aby uzyskać najlepszą wydajność, używaj filtrów oleju AMSOIL.
GWARANCJA NA PRODUKT AMSOIL
Stosowanie syntetycznych smarów AMSOIL lub praktykowanie wydłużonych okresów między wymianami nie powoduje utraty gwarancji producenta nowego pojazdu lub sprzętu. Wszystkie środki smarne i filtry AMSOIL są objęte ograniczoną gwarancją AMSOIL. Pełne informacje można znaleźć na stronie www.amsoil.com/warranty/ .
75% większa ochrona silnika przed utratą mocy i zużyciem. 1
50% większa moc czyszczenia w porównaniu z olejem silnikowym AMSOIL OE
Chroni turbosprężarki o 72% lepiej niż jest to wymagane 2 przez specyfikację GM dexos1 Gen 2.
28% większa siła neutralizacji kwasów niż Mobil 1.
OBJĘTOŚĆ OPAKOWANIA 1 GALON = 3,8L
75% większa ochrona silnika przed utratą mocy i zużyciem. 1
50% większa moc czyszczenia w porównaniu z olejem silnikowym AMSOIL OE
Chroni turbosprężarki o 72% lepiej niż jest to wymagane 2 przez specyfikację GM dexos1 Gen 2.
28% większa siła neutralizacji kwasów niż Mobil 1.
Zaprojektowany do wymagających zastosowań, w tym do holowania przyczep, transportu ciężkiego, jazdy terenowej 4x4, zastosowań komercyjnych i wyścigów. Chroni koła zębate i łożyska przed zarysowaniem i zużyciem. Doskonałe właściwości płynięcia na zimno. Przewyższa wszystkie konwencjonalne oleje przekładniowe. Zalecany do wszystkich typów pojazdów.
JEEP WRANGLER TJ DANA 30, SKRZYNIA AX5 , SKRZYNIA AX15
JEEP WRANGLER JK DANA 30, DANA 44 PRZÓD
JEEP CHEROKEE XJ DANA 30, SKRZYNIA AX15
JEEP WRANGLER JL JLU MOST 186, MOST 205/216, MOST 200, MOST 220
OBJĘTOŚĆ OPAKOWANIA 1 KWARTA = 0,95 L
Produkt posiada normę spełniającą MS-13340
Poniżej informacja od firmy Amsoil
The AMSOIL Signature Series 0W-30 (AZO), Signature Series 5W-30 (ASL), XL Series 5W-30 (XLF), and OE 5W-30 (OEF) all cover this specification.
Chrysler Material Standard MS-13340
ASL, XLF, OEF, AZO
We hope this is helpful.
Darryn Wallace
Produkt posiada normę spełniającą MS-13340
Poniżej informacja od firmy Amsoil
The AMSOIL Signature Series 0W-30 (AZO), Signature Series 5W-30 (ASL), XL Series 5W-30 (XLF), and OE 5W-30 (OEF) all cover this specification.
Chrysler Material Standard MS-13340
ASL, XLF, OEF, AZO
We hope this is helpful.
Darryn Wallace