3,6L 5,7L HEMI bestsellerAMSOIL SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY 5W20 0,95L Signature Series Synthetic Motor Oil
ALMQT
Chroni przed zużyciem silnika
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature tworzy silną warstwę płynu, która utrzymuje separację powierzchni metalowych, a jego solidne dodatki przeciwzużyciowe dodatkowo zmniejszają zużycie w obszarach styku metalu z metalem, zapewniając maksymalną żywotność silnika. Test silnika sekwencyjnego IVA, który należy przejść, aby spełnić standardową branżową specyfikację API SN, symuluje dłuższe okresy jazdy po zatrzymaniu się. Przez 100 godzin silnik testowy wykonuje cykl od 50 minut na biegu jałowym do 10 minut przy podwyższonej prędkości obrotowej - warunki sprzyjające zużyciu silnika. Następnie wałek rozrządu jest mierzony pod kątem zużycia w 84 lokalizacjach i określany jest średni wynik. Zastosowaliśmy Signature Series 0W-20, najlżejszą lepkość w linii, aby jeszcze bardziej zwiększyć ostrość testu. Dostarczony syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature SeriesO 75 procent większa ochrona silnika przed utratą mocy i zużyciem 1 niż wymaga tego norma branżowa, co wydłuża żywotność najważniejszych elementów, takich jak tłoki i krzywki.
Po rygorystycznych testach przeprowadzonych przez inne firmy, występy krzywki wykazują niewielkie zużycie lub brak zużycia. |
![]() |
SEKWENCJA TEST SILNIKA IVA Niższa liczba = mniejsze zużycie |
![]() |
1 Na podstawie niezależnych testów AMSOIL Signatur e Series 0W-20, w ASTM D6891, zgodnie ze specyfikacją API SN.
Chroni tłoki przed Producenci oryginalnego sprzętu (OEM), tacy jak GM *, rozwiązali ten problem, projektując testy w celu określenia zdolności oleju silnikowego do zapobiegania LSPI. Syntetyczny olej silnikowy Signature Series uzyskał 100-procentową ochronę przed LSPI 1 w teście silnika wymaganym przez specyfikację GM dexos1 Gen 2 - w pięciu kolejnych testach odnotowano zerową liczbę zdarzeń. |
Chroni turbosprężarki Wyzwaliśmy serię Signature na GM Turbo Coking Test, który składa się z 2000 cykli ekstremalnego nagrzewania. Olej musi ograniczyć zmianę temperatury w turbosprężarce do 13 procent lub mniej, aby pomyślnie przejść test. Seria Signature ograniczyła wzrost temperatury do zaledwie 3,6 procent, chroniąc turbosprężarkę o 72 procent lepiej niż wymagane 2 według specyfikacji GM dexos1® Gen 2. |
![]() |
Wydłuża
spływy : gwarantowana ochrona Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Signature Series zapewnia ochronę rezerwową, pozwalając na dłuższe przejście między wymianami oleju, jeśli wybierzesz - do 25 000 mil, 700 godzin pracy lub rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej *. Nasz unikalny preparat syntetyczny i system dodatków długo spływających są z natury stabilne, aby były odporne na utlenianie i neutralizowały kwasy przez dłuższy czas. Seria Signature została zaprojektowana w celu zapewnienia wyjątkowej ochrony silnika, czystości i wydajności w dłuższych okresach między wymianami - gwarantowane. Zapewnia spokój ducha, dzięki czemu możesz dopasować zmiany oleju do swojego harmonogramu.
1 Na podstawie niezależnych testów oleju silnikowego AMSOIL Signature Series 5w-30, w teście silnika LSPI wymaganym do specyfikacji GM dexos 1® Gen 2.
2 Na podstawie niezależnych testów AMSOIL Signature Series 5W-30 w teście GM koksowania turbo.
3 vs. AMSOIL OE Olej silnikowy
4 Na podstawie niezależnych testów AMSOIL Signature Series 5W-30 w teście silnika ASTM D6593 pod kątem zatykania ekranu oleju zgodnie z wymaganiami specyfikacji API SN.
* Wszystkie nazwy i zdjęcia będące znakami towarowymi są własnością ich właścicieli i mogą być znakami zastrzeżonymi w niektórych krajach. Ich użycie nie powoduje żadnych roszczeń o przynależność lub poparcie, wyraźnych lub dorozumianych. Wszystkie reklamowane tutaj produkty są opracowywane przez AMSOIL do użytku w pokazanych aplikacjach.
Zachowuje moc
Wyjątkowa trwałość oleju silnikowego Signature Series zapewnia, że silnik będzie pracował mocniej na dłużej. Zainstalowaliśmy syntetyczny olej silnikowy Signature Series 5W-30 w Fordzie * F-150 z nowym silnikiem Ecoboost o pojemności 3,5 litra, aby przetestować jego zdolność do ochrony silników z turbodoładowaniem z bezpośrednim wtryskiem (TDGI) przed utratą momentu obrotowego i mocy podczas wydłużonych okresów między wymianami do 25 000 mile. Przebiegi mocy przeprowadzono na początku i na końcu testu w celu oceny utrzymania mocy i momentu obrotowego. Jak pokazuje wykres, seria Signature pomogła utrzymać wydajność silnika podczas testu 100 000 mil.
Ogranicza zużycie oleju
Signature Series ma jednolitą strukturę molekularną, która ogranicza parowanie i utrzymuje go tam, gdzie jest najbardziej potrzebna - chroniąc silnik. Lotność (wypalanie) występuje, gdy olej się nagrzewa, powodując wypalenie lub odparowanie lżejszych cząsteczek. Prowadzi to do zagęszczenia oleju, nierównowagi dodatków, wyższych emisji i zużycia oleju. Test lotności NOACK jest branżowym standardem oceny parowania oleju silnikowego w wysokiej temperaturze. Mierzy procent wypalenia po umieszczeniu oleju silnikowego pod stałym przepływem powietrza w temperaturze 482ºF przez 1 godzinę. Niższa liczba oznacza lepszą odporność na parowanie. Seria Signature spada znacznie poniżej granicy lotności API, zmniejszając potrzebę częstych uzupełniania oleju i ograniczając emisję spalin.
Łatwiejszy rozruch na zimno
Syntetyczny olej silnikowy Signature Series nie zawiera parafin (wosku) i pozostaje płynny w temperaturach -58ºF i niższych. Ekstremalne zimno powoduje, że inne oleje silnikowe gęstnieją, głodują ruchome części smarowania, przyspieszają zużycie, a nawet uniemożliwiają uruchomienie pojazdów. Seria Signature zapewnia 66% lepszą wydajność w niskich temperaturach dla łatwiejszego rozruchu, lepszego zużycia paliwa, lepszego przepływu oleju (jak pokazano poniżej) i zmniejszenia zużycia.
Utrzymuje lepkość ochronną Skonstruowaliśmy
serię Signature o doskonałej trwałości termicznej, która jest bardziej odporna na rozkład niż tradycyjne i syntetyczne oleje silnikowe. Test sekwencji IIIH wykorzystuje silnik Chrysler 3.6L Pentastar do oceny zdolności oleju silnikowego do wytrzymania szkodliwych skutków ciepła. Badanie przeprowadza się przy temperaturach oleju 304ºF, 100ºF wyższych niż normalna praca, aby przyspieszyć gęstnienie i osadzanie się oleju. Pomimo ekstremalnych warunków, seria Signature utrzymywała tłoki w czystości i utrzymywała gęstnienie tylko do 6 procent, co stanowi minimalną ilość w porównaniu z proponowanym limitem specyfikacji wynoszącym 150 procent. 1 Ta niezmienna wydajność pomaga utrzymać maksymalną moc i oszczędność paliwa, zapewniając jednocześnie zaawansowane technologie, takie jak zmienny rozrząd zaworów (VVT), działające zgodnie z projektem przez cały okres między wymianami.
1 Na podstawie proponowanej specyfikacji ILSAC GF-5 Plus.
* Wszystkie nazwy i zdjęcia będące znakami towarowymi są własnością ich właścicieli i mogą być znakami zastrzeżonymi w niektórych krajach. Ich użycie nie powoduje żadnych roszczeń o przynależność lub poparcie, wyraźnych lub dorozumianych. Wszystkie reklamowane tutaj produkty są opracowywane przez AMSOIL do użytku w pokazanych aplikacjach.

WRANGLER TJ 97/06
CHEROKEE XJ 84/01
CHEROKEE LIBERTY 02/07
COMMNADER XK/XH 06/10
GRAND CHEROKEE ZJ 93/98
GRAND CHEROKEE WJ 99/04
GRAND CHEROKEE WK/WH 05/10

JEEP WRANGLER JK JKU 3,6L 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
JEEP WRANGLER JK JKU 3,8L 2007 2008 2009 2010 2011
JEEP GRAND CHEROKEE WK2 WL 3,0L 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
JEEP GRAND CHEROKEE WK2 WL 3,6L 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
JEEP GRAND CHEROKEE WK2 WL 5,7L HEMI 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
JEEP GRAND CHEROKEE WK2 WL 6,4L HEMI 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
JEEP GRAND CHEROKEE WK2 WL 6,4L HEMI 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020


CHEROKEE XJ 99/01
GRAND CHEROKEE ZJ 97/98
GRAND CHEROKEE WJ 99/04


WRANGLER TJ 96/06
CHEROKEE XJ 87/01
GRAND CHEROKEE ZJ 93/96

JEEP GRAND CHEROKEE WK WH 05/10
Z WYJĄTKIEM SILNIKA 6.1L


WRANGLER TJ 96/06
CHEROKEE XJ 90/01
GRAND CHEROKEE ZJ 93/98

WRANGLER TJ 96/06
WRANGLER JK 07/12
CHEROKEE XJ 95/01
GRAND CHEROKEE ZJ 95/98
CHEROKEE LIBERTY KJ 06/07